Tänkte berätta om en sjuk grej..shhh hemligt

2011-05-22 @ 13:30:12
Lindex hade rea på underkläder häromdagen och jag var sugen på att förnya min garderob lite, så jag tog långlunch och styrde stegen mot nämnda butik.Jag var rädd att det skulle vara urplockat, men det fanns en hel del snyggt. 
Men ett raffinerat urval gick jag in i provhytten för att se hur underkläderna passade. Stående i det första setet, ett svart, med franska nätspetstrosor med glansig gren och matchande svart bh kände jag mig nöjd med mig själv. Det setet tar vi, tänkte jag för mig själv, och började skala av mig trosorna.
Plötsligt märkte jag hur provhytten öppnades och någon slank in. Jag skulle precis skälla ut vederbörande när jag mötte blicken på en man. Oförvägen och charmig log han mot mig och blinkade fräckt. Jag blev helt ställd och ordsvadan kom av sig. Kinderna hettade när han i spegeln uppskattande lät sin blick smeka över min kurviga kropp, där endast en bh skylde.
Han var inte särskilt snygg, inte ens i min smak, men det var något i sättet som gjorde mig alldeles matt och nyfiken. Mannen hade en liten ryggsäck med sig som han krånglade av sig och hans skjorta strök mot min rygg. Jag stod fortfarande med ryggen mot honom och iakttog genom spegeln. Det fanns inte så mycket utrymme att röra sig på. Så viskade han i mitt öra:
- Hur tyst kan du vara, sexy? 
Jag svarade inte utan log bara. I mitt huvud började vissa scener ta form, men inte ens i min vildaste fantasi hade jag kunnat förutspå detta... Ur väskan plockade han upp en rejält ådrad och grov svart dildo och satte den i min hand.
- Känn på den. Klarar du den?
Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara. Mannen tog upp silikonolja och hällde upp lite i sina händer. Med armarna om mig smorde han in dildon som jag fortfarande höll i mina händer. Sen förde han ner en hand mot mitt bultande ivriga sköte och smorde mig glansig och hal, hela vägen och passade på att leka lite runt anus. Med den andra handen lyfte han varsamt upp mitt ena ben på den fällbara pallen.
Klitoris formligen skrek efter hans beröring och han åtlydde henne. Vana, flinka fingrar polerade och lekte tills jag inte kunde stå stilla längre. Höfterna började gunga och jag tryckte stjärten mot honom. Killen hade ett praktstånd och stönade dovt.
Jag försökte föra in dildon, men han hindrade mig genom att ta den i sin högerhand. Den vänstra polerade fortfarande min pärla. Han viskade till mig att jag skulle luta mig framåt så gott det gick, och jag lydde. Min andedräkt immade på spegeln.Han lät dildon smeka runt anus en stund och jag stönade till. Dildon togs bort och han stoppade in de nyprovade trosorna i min mun med ett hyssjande. Jag bet till om dem och höll mig stilla, längtade efter att känna den kalla låtsaskuken i mig...
På nytt vidrörde han mig med den och lät dess längd smeka mig hela vägen, från anus till toppen på klittan, och sedan tillbaka. Silikonet gjorde att den gled lite för lätt och när jag inte kände så mycket tog han ett nytt tag och gned hårdare. Ådrorna på staven masserade mig och särade på blygdläpparna. Hans hand pressade ner min svank och staven lekte runt ingången... 
Jag försökte luta mig mot den, men provhytten var för trång för att vi skulle kunna röra oss. Sakta sakta kände jag hur han pressade in den grova i mig och med ett stön tog jag emot den. Han lekte lite in och ut innan han sakta gled in så långt han kunde. 
Skönt, skönt, skönt. Jag försökte att hålla tillbaka stönen och visst dämpades de av trosorna, men han hjälpte ändå till med en hand över min mun.
- Sch! Om du inte kan vara tyst får du vara utan! väste han.
- Hnngg… svarade jag.

Dildon togs ut och tomheten i mig skrek efter mer när jag hörde ett blixtlås dras ner, ett kondompaket öppnas och en varmare stake än den jag nyss haft lekte mot mina skinkor. Min svank trycktes återigen ner och tro det eller ej, men den enda skillnad jag kände var temperaturskillnaden. 

Inte gick det att vara tyst heller. Hans ljumskar klatschade mot min bak och jag kom att tänka på applåder… Vilka som hörde struntade jag fullständigt i, men den mystiske mannen var inte lika oblyg. Han drog sig ur, packade sin ryggsäck och gick.

Kvar stod jag, darrig, bultande och förbryllad, med ett par svarta trosor i munnen. Skulle jag ta med ett par salivvåta trosor till kassan och betala, lämna dem i provhytten eller smuggla ut dem i väskan?

Äsch, beslut kan inte fattas av kåta hjärnor. Jag tillfredsställer mig själv först!
Med slutna ögon och bitande om de vackra trosorna, satte jag mig på den fällbara pallen, skrevade så mycket det gick i den lilla provhytten och lät mina vana fingrar göra det de kan bäst... de var en klen ersättning för de sköna kukarna jag nyss känt, men med en klitoris i en spänd båge tog det inte länge innan jag de sköna kramperna kom... och lovprisade sedan vimmelkantigLindex för deras stadiga provhytter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback