Min dag

2011-05-27 @ 17:20:19
Gick på bussen i Västerhaninge, mamma har råkat fått med sig mitt busskort till Turkiet tror jag och Markel har tre stycken, varav två stycken inte fungerar. Jag lånade ett av dom som inte funkade. "Oj, det funkade på 848 från Nynäs" kläckte jag ur mig, fick jättedåligt samvete för busschauffören visade sig vara väldigt trevlig och tyckte synd om mig för att SL hade avmagniserat mitt kort. Tackar och sätter mig på ett säte. Efter några sekunder kommer han bak och tipsar mig om att jag kan ringa SL och få hjälp. Förlåt busschauffören 

Kommer fram till skolan, Markel går åt andra håller och jag hälsar snabbt på Johan med att säga att jag har väldigt bråttom, springer fram till huvudentrén och..... halkar! Jag låg där på rygg i några sekunder för jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Sprang ner till Markel och kramade honom, vet inte varför, haha men det var sjukt pinsamt men kul att jag fick bjuda några på ett fredags-skratt!
Hade nästan inga lektioner idag, satt och dekorerade min Loggbok till mitt projektarbete jag ska göra i trean hela dagen typ. På lunchrasten hängde jag med Nellie, Emelie och Felicia en stund, vi busade lite (man kan ha rätt kul med laserpekare). När jag slutade gick jag ner till Markel, Linnéa och Sophia och var där en liten stund sen åkte jag och Markel hem till mig och nu kom Kim hit för en liten stund sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback