Gårdagen

2011-05-29 @ 16:10:41
Gårdagen var full av stress. Kom till Elin vid 17-tiden iallafall, vi började vina och öla lite. Åt middag vid typ sex eller nåt och vid halv elva fick alla 18+ gå ut. Vi andra splittrades, vissa stannade i stan men vi (jag, Linnéa, Frida, Markel, Kim och Nellie ) Vi skulle dra på någon fest i Tungelsta, vi mötte Lollo och Sophia i Vh och vi som fortfarande var igång var jag och Sophia så alla andra åkte hem :p Det var en sunkig utefest i Ålsta som ligger mot Sorunda, men kul hade jag iallafall! Tog sista bussen hem som gick typ halv tre, när vi kom till Tungelsta (bussen närmast mig) så tänkte vi gå till Joel en stund men så kom våran taxi så jag och Sophia fick med oss Emil och Yasse hem, dom tre åkte hem imorse och nu är det bara jag och Markel kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback