appals

2011-05-31 @ 15:53:00
Kom nyss hem, sjukt skönt. Fick inte många timmar sömn inatt. Somnade vid 01.00 ungefär sen vaknade mamma 05.15 ungefär, då satte hon på våran efterblivna pump (som gör att man har vatten i huset) som pumpar utav bara helvete, sen dess har jag varit vaken till och från. Gick slutligen upp strax innan 07.00, åkte till skolan som började 09.00. Slutade 14.15 och kunde gå från skolan några rester fattigare (!!!) Amanda och jag gick till gropen där min lillebror och Markel låg och solade. Åkte till Tungelsta med bussen sen skjutsade Markel hem mig den sista biten på cykeln. Äntligen hemma bre Nu ska jag ta tag i några fler rester sen kommer Nellie och gör naglar!
Har inga nya bilder för tillfället men här får ni en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback