Sliten

2011-03-22 @ 20:57:22
Har mått illa hela dagen sen slutet av skoldagen. Det började med huvudvärk men jag drog till gymmet ändå, när jag väl kom dit så märkte jag att jag hade fått mens men som tur var så hade jag tamponger med mig(!) Cyklade i 70 minuter sen gick jag och min höger hand (Markel) upp till bussen (sov hela vägen) och åkte till mammas jobb, vi åkte hem och så vilade vi en stund (för jag hade ont överallt). Vi gick upp och lagade tacos medans mamma var och tränade och nu har vi precis ätit. Snart kommer mamma och så ska hon göra slingorna på mig och färga ögonfransarna! Sen blir det till att duscha och kolla på Big Brother sen ska jag sova så det bara sjunger om det

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tack så mycket :)

2011-03-22 @ 21:48:59
URL: http://eemsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör hon slingor på dig? Använder hon såndär mössa eller gör hon på något annat sätt? För den där mössan gör ju bara så allt blir heeelt trassligt. :)

2011-03-26 @ 09:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback