Tiden går fort

2011-03-03 @ 14:02:04
Kollade nyss in min blogg och insåg hur dåligt jag har uppdaterat. Iförrgår sov vi hos Markels kusiner som är bortresta, tog det lugnt och sånt och sen igår så åkte jag och Linnéa hem till henne, fixade oss och åkte till stan på någon b-fest med Mahmoud och Bajram, vi drog därifrån och skulle gå in på Gaudi, jag fick ta mitt 25-årings leg och Linnéa skulle gå in med mitt som jag brukar gå in med men hon fick inte komma in och leget tog dom också, woho!!!!! helvete. Vi drog hem till Mahmoud istället, var där en liten stund sen åkte vi hem, det var en olyckad kväll och jag ångrar att jag ens gick ut. Snart kommer Markel och Thilda hit och hämtar mig, så åker vi till Markel och senare ska jag och han åka till Anton, umgås med honom och sova där tänkte vi. Imorgon far vi vidare hem till min far, sen får vi se vad som händer resten av helgen. Jag ska träna som ett djur iallafall. Har varit i en svacka nu jävlar blir det andra bullar!!!!!!!
Här får ni en äcklig bild som är tagen för några helger sen, tjadå

Kommentarer
Postat av: Clara

Härlig bild! Brun och fin är jag :)

2011-03-03 @ 14:31:28
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback