Taxi Micaela

2011-03-08 @ 21:48:42
Slutade 15.00 idag, sen drog jag, Alize och Sandra till centrum, mötte Niklas och hans två kompisar. Jag och Niklas åkte hem till honom, så hämtade jag mina baggyjeans och min gamla älsklingsmössa :p kollade lite på Big Brother sen åkte jag och hämtade Nellie vid stationen. Vi åkte till gymmet och körde cirkelträning sen körde jag hem henne, vidare till Markel och hämtade honom. Kom hem, lagade mat, duschade, klädde på mig. Hämtade min lillebror och körde Markel till Vaskos för han skulle kolla på fotboll där med grabbarna. Åkte till konsum, körde hem lillebroren, bajsade, åkte till Nellie och nu är jag här :p Om 20 minuter börjar Big Brother, efter det ska jag hämta Markel så åker vi hem och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback