Svar på några av frågorna

2011-03-13 @ 22:55:14
Fråga: Vad är det bästa med att träna?
Du ser vältränad ut!
Svar: Det bästa är att man får bättre självförtroende. Nu när jag tränar så kan jag inte förstå hur jag inte har kunnat legat inne hela dagarna, alltså inte rört på mig alls, utan att gå upp i vikt dessutom. Jag är inte lika rastlös nu för tiden vilket är skönt för både mig och min omgivning.
Fråga: Vad använder du för shampoo? Ditt hår är ju totally gorgous micsy
Svar: Jag använder Tressemmé och nej mitt hår är inte "totally gorgous"
Fråga: Vilka bloggar läser du?? xD läs min snälla: lovehorses.blogg.se
Svar: Hej Linna! Jag läser nästan inga "kändisbloggar" längre fast den här unge mamman micah's blogg läser jag för hon är rätt underhållande. Hon tar åt sig av ALLA dumma kommentarer hon får vilket är rätt kul. Sen läser jag Elin Hultmans blogg, hennes kompis Emelie och Lisa Premberg's fast hon uppdaterar knappt längre. Sen läser jag mina vänners (Josses, Linnéas, Kims, Louise och Fridas fast ingen av dom är någon hejare på uppdatering!) Något jag har svårt för att bloggar som inte är på blogg.se, typ devote eller någon annan skit med för mycket reklam.
Fråga: varför gör du lipgubbar ibland? det är skitfult :p
men vi vill se mera outfitbilder och skriv mer om dina intressen och sånt istället för vad du har gjort varje dag, det blir så enformigt!
Svar: För jag har dålig humor och tror att alla ska fatta att jag driver men får sluta med det!
Ni ska få fler outfit's men jag suger på att ta sånna bilder så måste komma på det bästa sättet! Tips?
Fast jag skriver inte bara om vad jag gör varje dag :p
Fråga: Hur blev du så bra kompis med Linnéa Blommengren?
Svar: Vi hade gemensamma vänner som vi både umgicks med väldigt intensivt i somras sen blev det jag och hon, Timon och Pumba typ. Här har ni oss!
Fråga: Hur började du röka?
vilket gymnasuim går du i och vilken linje?
Svar: Jag testade några gånger sen var det väl typ vid speciella tillfällen som man rökte. På nyårsafton 2007-2008 så råkade Kalle kasta en smällare på mig så min fjällräven gick sönder och då köpte han en limpa till mig. Efter den limpan har jag rökt regelbundet.
Jag går i Fredrika Bremer på Estet - Bild/Formgivning
Fråga: Är du och Markel tillsammans?
Svar: Visste att den här frågan skulle komma men det är våran sak :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback