Svar på frågestunden - del 2

2011-03-17 @ 12:46:18
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Svar: Nej.
Hur lång är du och hur mycket väger du?
Svar:Jag är 178 cm och väger 65 kg men deffar.
Vad tycker du om bloggaren Kenza?
Svar: Jag tycker hon är snygg men har en skitblogg.
Vad vill du göra imorgon?
Svar: Haha, vad är det för jävla fråga? Jag vill utnyttja fredagen. Kolla på Big Brother (vilka blir nominerade?)
Egentligen vill jag åka till London och shoppa imorgon men det kommer tyvärr inte hända så jag får nöja mig med att vara med Markel och Linnéa.
Vad tycker du om årets melodifestival?
Svar: Jag hatar såna där fjanterier så har inte kollat men jag vet att Eric Saade vann (hans låt sög) och Danny kom tvåa.
Vem i din klass har..
Snyggast stil? Svar: Jag vet inte, Amanda kanske.
Är roligast? Svar: Alize
Mest lik dig? Svar: Amanda tror jag, till utséendet iallafall (folk tror att jag är hennes lillasyster)
Knäppast? Svar: Sandra, bästa!!!!
Hur mycket tar du för gelénaglar?
Svar: 300 kronor
Hur skulle din perfekta drömkille se ut/vara?
Svar: Det är svårt att säga, jag har ingen bild av den perfekta killen. Jag skulle dessutom inte vilja ha en perfekt kille, då skulle jag framstå som dålig. Han ska vara vältränad och omtänksam, lätt att bli brun och ha några tatueringar kanske.
Hur ser din drömkropp ut?
Svar:
Är du helsvensk?
Svar: Ja!
Hur tror du folk uppfattar dig från början?
Svar: Jag tror folk ser mig som snäll (haha) men jag vet inte riktigt, det beror ju på när jag träffar dom. Har fått höra att jag alltid ser sur ut i skolan men vet inte om folk jag inte känner har lagt märke till det.

Kommentarer
Postat av: ALIZE Den roligaste!!!

WOHO JAG ÄR FUCKING ROLIGAST BITCHES!

2011-03-17 @ 13:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback