Seg lördag

2011-03-05 @ 21:58:33
Är hemma nu, första gången på ett par dagar. Jag och mamma har haft våra intriger och jag gillar inte att krypa fram och be om ursäkt. Jaja! Nu är vi sams igen och allt är frid och fröjd. Markel duschar just nu och snart kommer Linnéa ryktas det om, trevligt! Ska försöka plugga lite men vet inte vad jag ska plugga, har kanske inte så mycket att göra förutom psykologi som jag inte vet vad jag ska göra med.
Efter vi hade tränat så åkte vi hem till mina kusiner, åt middag sen åkte jag och världens bästa moster till Ica och handlade medans Markel var kvar och kolla på en City match. Mamma hämtade oss hos kusinerna och nu har vi bara suttit på soffan i nästan två timmar. Den här dagen har varit väldigt ohändelserik.
Långt inlägg blev det nu! Mjukar upp det hela med de här vackra flickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback