Big Brother deltagarna

2011-03-23 @ 19:02:30
Christian - Skön kille som blir roligare och roligare, allt han gör är så oväntat så det blir kul så fort han bjuder minsta lilla på sig själv.
Sonia - Hon har för mycket luft men är ofta rakt på sak och säger vad hon tycker om saker och ting, om hon var smal hade hon nog varit katt.
Peter - Han ser så snäll ut, han verkade som en bra pappa (om han inte hade varit med i BB) tills han började bli dräggig på festerna. Han verkar snäll iallafall.
Katerina - Jag svär på gud att hon är sjukt jobbig, hon skriker och gormar och om jag hade varit inlåst i samma hus som henne hade jag nog blivit galen. Hon är underhållande men jag tycker att Nicki skulle ha fått vara kvar istället för henne, han skriker inte - han är bara heeeelt.
Simon - Han dialekt alltså. Dagens sanning är den att han är nog den mest omtyckta i huset, han bråkar aldrig och på fyllan säger han alltid snälla saker till alla. Han är nog trevlig.
Annie - Ful och konstig.
Rodney - Jag hoppas han vinner, han behöver bli lite vildare igen som han var innan han började hålla på med Sanna, han har varit lite väl lugn på sista tiden men jag hoppas han kommer igång snart.
Sara - T-R-Å-K-I-G.
Martin - Fulast i Hörby, herregud. MUPP. Han tror för mycket om sig själv.
Vanessa - Vet inte riktigt vad jag tycker om den, den är snäll och sånt men jag kan störa mig på den när den är full och lite smått dräggig.
Gurkan - Han är härlig men han är överskattad, om det inte vore för det hade jag älskat honom.
Roza - Jobbig fjortis
Patrik - Knäpp och billig. Var han en tjej hade han varit hora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback