Trött

2011-06-09 @ 14:36:45
Har sovit alldeles för länge idag!
Igårkväll kom Amanda i min klass hit och kollade på PS. I love you, vid två tiden märkte jag att jag hade somnat flera gånger under filmen och även Amanda. Vi (Jag och Markel) tog mammas bil och körde hem henne så vi var färdiga för att sova vid 02.30 ungefär. Vi låg uppe och pratade till 04.30 ungefär, då ringde Elin mig och var apfull, hon och Kim satt på nattbussen på väg till Tungelsta så vi hämtade dom vid bussen strax över fem, somnade nog inte förrän klockan sex imorse, kaos!! Vaknade vid ett någon gång och upptäckte att det bara var en timme tills vi skulle vara på Markels kusins utspring, inne i stan dessutom. Markel klädde på sig snabbt och tog 13.10 tåget från Vh, jag stannade hemma. Kan inte gå ut och se ut hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback