Tidsfördriv

2011-06-26 @ 18:12:29

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Favoritgodis: Ointressant

Är det nåt du absolut inte äter: Korv

Kläder just nu: En t-shirt med flätor på axlarna och ett par gympabyxor, ni vet sånna man spänner åt vid vristen

Musik just nu: Ingen

Vad sa du senast: Att en flickas mamma hade dött i bröstcancer när hon var 9 år, till mamma

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ush, ingen alls

Sommarplaner: Rhodos, Gotland, göra Zorbing med Markel och jobba så mycket jag kan

Fisk eller badkruka: Badkruka

Längd och vikt: 177 cm lång & så väger jag alldeles för mycket.

Hur många kuddar sover du med: Har cirka 5-6 st i sängen men använder bara en när jag sover

Favoritväder: Ett bra sommarväder, när det börjar kallna på eftermiddagen

Morgon- eller nattmänniska: Både och, går gärna upp vid 9-10 på helger och stannar uppe till 2-3

Sparare eller slösare: Slösare

Vem är viktigast för dig: De jag har runt omkring mig som faktiskt är ärliga och allt en människa man tycker om ska vara.

Bästa film: The Orphen, Dear John, Taken

Tror på liv på andra planeter: Nej

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Har du några homosexuella vänner: Tror inte det..

Tror du på mirakel: Vet inte, känns lite övernaturligt kanske

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det beror på vem man är och vem den andra är. Jag skulle inte kunna vara med samma människa hela livet.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, oftast

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn har du, vill du ha: Jag har inga barn och jag vet inte hur många barn jag vill ha när den tiden kommer. Kanske ett, kanske sju?

Är du kittlig: Nej, inte så mycket

Snarkar du? Ja, ibland men jag pratar väldigt mycket i sömnen

Rädd för insekter? Nej

Största svaghet: Sprallig

Det här är jag bra på: Pyssla

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna ändra saker som varit, om man har glömt något eller vill säga om något till någon

Vad vill du jobba som? Just nu vet jag faktiskt inte, jag tar det som det kommer tills jag har en plan.

Chips, morötter eller godis? Chips

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? Nej men jag gjorde det när jag var liten, hade säkert 15 stycken

Har du någon flickvän/pojkvän? Nej

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har hål i öronen och i naveln, använder dock inte naveln. Jag ska tatuera mig så snart som möjligt men jag tänker inte säga vad jag tänker göra.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, det skulle jag kunna

Hur är din drömtjej/kille? Det vet ingen, jag tycker personligheten är viktigare.

Hur många syskon har du? 3 st

Vad är du mest rädd för? Döden

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Estet - Bild/form, för jag har alltid gillat att rita och måla.

Anser du att du är stark? Vissa dagar kan inget knäcka mig och andra dagar är det tvärtom, jag är väldigt svängig.

Brukar du sola? Nej det är så jävla tråkigt.

Vad gör du om du får hicka? Väntar på att någon ska göra något åt det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback