Midsommarbilder

2011-06-25 @ 17:29:43
Det blev inte så många bilder för batterierna tog slut men här får ni några från min, Markel, Linnéa och Fridas midsommar lunch/middag
Vi var några hos mig fram till nio-tiden sen gick vi till Jonis som hade fest. Blev svinhungrig strax efter tolv, kallt var det också så hade ingen lust att gå hem barbent så jag, Markel och Frida tog en taxi hem till mig, fast den kom typ vid två. Vaknade sex imorse av att alla som hade varit hos mig tidigare kom tillbaka. Dom verkade ha någon typ av efterfest men tillslut kunde jag somna om. Som bakismat blev det Håga-pizza, drack inte igår men var bakis med dom andra ändå. Hoppas ni hade en trevlig midsommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback