Ganska spännande

2011-06-29 @ 20:15:28
Kan avslöja att jag befann mig på Handens närsjukhus mellan 14.00 och 15.30, efter jag hade vart där åkte jag, mamma och Markel upp till Handen, jag och Markel åt på Tacobar, var helt hög på morfin då så jag hade jätteroligt! När vi hade ätit klart gick vi till Filmkedjan och köpte godis och hyrde tre filmer.
Det var en alkis som blev påkörd av en buss när vi var där som tydigen avled, tur att det inte var ett barn iallafall!
När vi kom hem hade våran minsta hund varit i hundslagsmål med en pitbull, jäkla puckohund alltså!
Har precis kollat på en av filmerna vi hyrde "Mean Girls 2", riktigt dålig måste jag säga! En värdelös version av ettan typ.
Snart kommer Kim hit, ska bli mysigt att träffa henne, det var länge sen hon hängde här i min lya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback