Rhodos

2011-07-01 @ 15:07:39

Har precis jobbat på logen, ska snart äta thaimat sen ska jag till min moster och göra naglar på henne. Kan hända att det blir en stressig dag, ska kolla igenom packningen en sista gång innan jag sticker till Josse och sover där ikväll. Inatt ska vi åka mot centralen vid tre-halvfyra tiden någon gång för att sedan hoppa på en förhoppningsvis smärtfri flygbussresa till Skavsta. Där bär det av mot Rhodos, känns grymt faktiskt! Allt har löst sig nu trots mycket krångel. Två av alla saker som haar uppkommit är att mitt bankomatkort inte kommer förrän på måndag och att min inbetalning till hotellet inte syns men det är tur att jag har en sjukt bra mamma. Hon lånar ut sitt kort till mig under resan och ger mig 5000 som jag ska ta med och betala hotellet med på plats. Hör av mig senare ikväll, tror jag tar med min dator till Rhodos men har inte bestämt mig än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback