Fläskapan # 1

2011-07-13 @ 16:20:28
Kom precis hem från Handen där jag var med Nellie och hennes mamma, gick förbi zoo-affären och köpte hundmat sen åt vi på Tacobar (fan vad jag vräker i mig) men det var skitgott och träningen..? Den tänkte jag ta tag i i mitt nästa liv.
Om mindre än 61 timmar kommer Markel hem, ush vad jag längtar efter honom :(
Ikväll sprack barnvakts-planerna, så jag är hyfsat fri ikväll, frågan är bara vad man ska hitta på imorgon.. Tröst-shoppa lite kanske? Städa huset måste jag göra iallafall men det tänkte jag också göra i mitt nästa liv.
Dags att hoppa ner i duschen och fräscha till sig lite kanske!

Kommentarer
Postat av: Carruo

Vill du köpa ett par klackskor? Isf skriv till mig på facebook eller bloggen :)



Här är skorna:

http://carolinegerlow.blogg.se/2011/july/nagon-som-vill-kopa-klackskor.html#comment

2011-07-13 @ 20:03:29
URL: http://carolinegerlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback