Confused

2011-07-10 @ 12:56:13
Ligger just nu i soffan med Kim och min lillebror. Vaknade för en liten stund sen med samma ångest som igår. Är jätte tankspridd och vet inte hur jag ska beté mig. Utöver alla tankar så har jag haft en sjuk vecka på Rhodos, sista kvällen hamnade en av oss på sjukhus pga att hon hade blivit drogad. Inte lika kul kanske, inget bra avslut på resan men tur i oturen att det inte var någon annan dag, då hade hela resan varit förstörd.
Är jätteledsen för kameran med ALLA våra galna bilder är borta :'( Så jävlajävlajävlatråkigt!!!! På lördagnatt kommer Markel hem, tror att det är natten till lördag - jag hoppas det iallafall. Jag saknar honom jättemycket och är orolig att något ska hända honom och dom andra grabbarna. Första dagen blev dom utskickade från sitt hotell och två tjejer försökte råna dom med kniv. Pratade med honom igår, jättelänge. Får se vad jag gör av den här veckan, det känns som att jag har några riktigt tunga dagar framför mig.
Så här ser mitt innerlår ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback