Blåbär

2011-07-30 @ 22:42:48
Nu är jag på bättre humör! :)
När jag hade varit sur/tyst en stund gick Markel på blåbärsjakt själv medans jag läste Veckorevyn som jag köpte idag (den börjar kännas lite omogen men jag gillar den ändå :p) När han kom tillbaka hade han typ 1 liter blåbär med sig och jag hade saknat honom så jag blev glad igen. Medans han var borta så lagade jag och Mia tacos och efter middagen åkte jag och Markel och badade en liten stund sen när vi kom tillbaka så hade Mia gjort blåbärspaj av hälften av alla blåbär! :)
Jag säger det igen och denna gång är mina ord sanna, ni får bilder imorgon. Nu ska vi ta bilen till logen och hämta några saker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback