Bad

2011-07-12 @ 03:56:17
Ligger i soffan med Nellie och ska försöka sova. Först drog vi till Oden och köpte en varsin rulle sen mötte vi Sebbe och Emil Östnora, vi puttade i Kim när hon hade Onepiece på sig och alla badade sen åkte vi till Filmkedjan och köpte godis, Kim och Sebbe tävlade dit och vi vann nästan.. Åkte hem till mig och chillade en stund sen åkte vi till Årsta havsbad och tog ett nattdopp, det var verkligen skönt! Åkte hem till mig igen och lagade lite mat och nu har Sebbe och Emil dragit. Imorgon ska vi försöka gå upp i tid så vi hinner sola en stund, vi ska nog träffa Lollo och Sophia på Årsta :) På kvällen tänkte vi dra på Allsång och se Veronica Maggio, har velat se henne jättelänge!
Vi hörs imorgon, nu ska jag ringa ett samtal innan jag slocknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback