Aj aj aj aj

2011-07-29 @ 23:49:43

Hello! Ingen uppdatering idag, dåligt.
Vaknade runt 12 i lägenheten på Söder, vi plockade undan lite, klädde på oss och gick mot tåget. På vägen stannade vi på ett café som vi åt frukost på.
Tog tåget till Tungelsta och åkte hem till Markel, var hemma en stund och hann precis duscha innan Mia (Markels mamma, det borde ni veta nu så från och med nu tänker jag bara skriva Mia) hämtade oss och så åkte vi till Dalarö och åt Thaimat på Markels morfars restaurang. När vi kom hem åkte jag och Markel och klappade några små hästar sen åkte vi förbi hans kusiner och skulle mata deras katter men det blev ändrade planer. Efter det åkte vi till Ica och shoppade loss. När vi stod och valde glass i Ben& Jerry's kylen så råkade Markel klämma mina fingrar, ni vet på baksidan av dörren? Alltså inte på den sidan där man öppnar. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta så jag gjorde båda två :p

Nu har vi precis satt på en film så jag tänkte kika på den istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback