Pulländad Tisdag

2011-01-25 @ 22:45:12
Ligger hemma i soffan (känns som att jag alltid startar mina inlägg så) med Linnéa. Håller på att kolla på Sofias änglar på Kanal5 play, men det hackar så jädrans mycket. Jag blir så känslig när jag ser sånna program eller när något handlar om döden, döden är det värsta jag vet. Jag har alltid varit jätterädd för att dö eller att någon ska tas bort från mig. Igår när jag hade släppt av Markel när jag föll en tår så tänkte jag "tänk om mamma eller markel dör nu när dom är borta" och idag när jag skulle hämta Linnéa tänkte jag "om någon kör på oss från höger så kanske Linnéa dör men inte jag". Jag har typ dödsångest utan anledning, måste sluta med det.

Jag slutade 16.30 idag, efter det drog jag till gymmet med Nellie och Felicia, vi körde armar, lite rygg och lite mage. Kan typ inte vara på gymmet utan att köra mage. Måste sluta köra det hela tiden. Efter gymmet mötte jag och Nellie Frida i Vh, jag och Frida åkte och tankade min moppebil sen körde jag hem henne. Efter det åkte jag vidare hem till Linnéa, där blev jag bjuden på en god middag med hennes familj. Jag och Linnéa rullade till Lillkonsum och köpte godis och Cola Zero. Ush, jag är trött på godis. Nu har vi kollat handbolls vm, Sverige - Danmark. Ingen viktig match men tråkigt att Sverige förlorade iallafall.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen sen är det sovdags för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback