Underbar dag

2011-01-15 @ 19:04:02
Den här dagen är kaos.
Är hemma och är "barnvakt" till min lillebror just nu. Egentligen skulle min andra lillebror och hans kompis också vara här men dom drog till hans kompis istället. Linnéa och Markel är här som stöd iallafall.

Imorse ställde jag klockan på 09.30, låg kvar i sängen och var jävligt irriterad för min alarmsignal var skitjobbig (som jag tyckte var jätterolig igårkväll). Efter en liten stund när jag ligger där och sover blir det korsdrag (för Markel vill alltid sova med öppet fönster) och mina lillebrorsor kom hem och öppnade antagligen dörren hastigt. Två blomkrukor ramlade ner på golvet. Jag blev skitsur och skulle gå upp och fixa det och när jag gjorde det så ramlade gardinstången ner och jag fick utbrott. Blev skit förbannad. Klädde på mig och fixade frukost, sen åkte jag och Markel och kollade på mina lillebrorsors innebandymatch, deras lag gjorde två mål och det första gjorde Dennis och det andra Alex (mina bröder) så lite stolt var man ju faktiskt :)
Efter matchen stannade brorsorna kvar och kollade på en match till så jag och Markel gick och handlade sen gick vi och åt en varsin sallad och sen tillbaka till hallen och där hämtade min morbror oss. Åkte hem, jag somnade. Vaknar av att någontin händer, kollar ut i hallen (där är toan typ) då har min lillebror sparkat in toadörren så den ramlade av (fin buckla) för hans krut från hans smällare hade ramlat typ.
Markel hjälpte mig med dörren sen iallafall. Efter cirka 1 timme så märkte jag att min mobil typ hade pratat med sig själv i nästan en timme, det gick inte att lägga på, det gick inte att stänga av och batteriet gick inte ta ut. Fick vänta tills den dog men nu är allt nästan bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback