2011

2011-01-01 @ 19:32:16
Nytt år, nya blogginlägg. Bättre uppdatering kanske. Igår hade jag endel att stå i. Gjorde naglar, färgade Linnéas hår, fixade mig, åkte till Frida. Kom dit vid fyra-fem någon gång. Där var Frida K, Elin, Louise S och sex killar från Linköping. Vi sminkade oss och åt middag, förade lite och vid nio-tio kom det folk. Sjukt mycket killar så det blev givetvis bråk när småtimmarna smög sig på.
Jag hade roligt iallafall, jag smällde massa smällare så fick ju sjukt mycket ragg. Haha nejdå.
Jag gick hem till Ande och sov där sen med han, Linnéa och Markel.
Frida och Oscar innan middagen
Min fina Elin
Förrätt
Söta Louise
*
Sjukt snygg tjej
Två av killarna från Nyköping
Han skulle vara värre än mig
Ludde och Louise

Sophia, Ande och jag

Tjena Alex

Josse, jag och mina trosor

12 slaget (?)

Gott nytt år!

Det här inlägget skulle ha publicerats imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback