Ur funktion

2011-01-26 @ 15:06:28
Är fittirriterad. Sitter i skolan och måste göra klart mitt SO-arbete men det går inte så bra. Jag bokstavligen hatar när man har bestämt något så avbokar den andra i sista sekund. Hatar.
Kollade nyss med närvaro också:
72 % (närvarande 2195 minuter av 3060 minuter, sen ankomst 60 minuter)
Giltig frånvaro: 0 %, Ogiltig frånvaro: 28 %
Får väl se till att hänga lite mer i skolan nu fast jag skiter fan i skolan, jag tänker sluta tänka på tråkiga saker, gud vilket roligt liv jag ska ha!!!
Slutar snart iallafall, då blir det gymmet sen ska jag till mina kusiner sen till Linna. Skulle behöva åka hem en stund också men får se hur det blir med det eftersom att min bil är ut funktion, precis som min mobil och facebook har varit idag. Bästa dagen ever!!! Tur att jag är glad ändå..................
Nej funtar på att sticka nu, börjar bli trött på det här och som sagt så ska jag ha ett roligt liv nu så ja, jag drar nu! Tjadååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback