Pussiluss

2011-01-25 @ 23:17:12
Nej nu måste vi göra ett ryck! Städa undan här hemma lite snabbt, ta en cigg, duscha, lägga oss i sängen, sova!
Kommer antagligen inte sova under det här taket utan mamma igen. Imorgon efter skolan går jag direkt till gymmet, där efter rullar jag hem till mina kusiner och umgås med dom en stund sen hem för att duscha, städa lite till och hämta grejer sen sover jag hos Linnéa. På torsdag ska jag och Amanda sova hos pappa för på Fredag ska vi till Wella hairstudio och bli klippta och färga håret! Får se vart jag hamnar på Fredag men det blir inte sent iallafall för på Lördagen fortsätter Fredag kan man säga! Mer info från mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback