Min första kyss

2011-01-12 @ 20:22:31
Skiter i alla dag-grejer nu, skriver om det jag tycker är intressant men struntar i vilken dag det är osv.

Jag tror jag struntar i att nämna namn med tanke på andra, jag skäms inte men det kan vara känsligt för vissa läsare. Skitsamma. Jag kysste någon första gången när jag gick i trean tror jag (jätteliten) men jag kommer faktiskt ihåg det. Vi var "ihop" och hade varit det ganska länge faktiskt. Vi brukade alltid pussas när vi var med varandra efter skolan (haha) kommer ihåg en kyss iallafall (om man får kalla det när man är 9-10 år) nej ush vad snuskigt. Skitsamma. Vi var i hans rum iallafall och båda var nog ganska nervösa. Jag kommer inte ihåg detaljer eftersom att det var sjukt länge sen men vi hade alltid skitroligt tillsammans men som sagt så var vi väldigt små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback