GYMX2

2011-01-31 @ 19:54:01
Sitter och äter middag nu med Markel och Linnéa. Idag hoppade jag över att gå på vintervandring, ingen i min grupp skulle dit och jag kände inte att jag orkade laga mat själv osv eftersom att vi redan hade delat in oss i grupper.
Jag lämnade Linnéa i skolan, åkte hem och väckte Markel, drog till gymmet sen körde jag honom till skolan men han hade inga lektioner så han ringde strax efter jag lämande honom så jag åkte tillbaka och hämtade honom. Vi åkte till mig, kollade en stund på Australia sen åkte vi tillbaka till gymmet. Nu kom vi hem för en stund sen, på vägen hem plockade vi upp Linnéa. Ikväll blir det till att sova tidigt för imorgon ska vi komma i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback