Get rich or die tryin

2011-01-24 @ 20:58:44
Kom hem för en stund sen efter ett riktigt superpass på gymmet, är jättenöjd! Ska väl inte skriva så detaljerat om det för då tycker väl ni jag är tråkig så jag skippar snacket.
Idag har jag varit hemma från skolan. Jag och Markel kollade på Get rich or die tryin. 50 cent's självbiografi om det är så man säger. Riktigt bra film, rekommenderar den för er som inte har sett den.
När klockan var strax över tre åkte vi till Najaden och åt en sista lunch/middag tillsammans innan han åkte sedan körde jag honom till skolan. Han åkte till Lofsdalen idag, jag grät en skvätt när jag hade lämnat av honom. Han kommer hem på Fredag igen men jag är upptagen hela helgen men ska försöka träffa honom iallafall.
Efter jag hade lämnat honom så åkte jag och hämtade Nellie hos Kalle så åkte vi hem till henne, hon åt lite sen drog vi tillbaka till gymmet och det var då det där grymma passet skedde.
Nu sitter jag, Nellie och Linnéa i min soffa och kollar på handbolls vm.
Hejdå kompis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback