-2

2011-01-13 @ 17:05:30
Det blev ett hårt pass på gymmet idag. Det var riktigt skönt att träna ensam faktiskt. Det blev 30 minuter på Crosstrainern så jag blev av med cirka 440 kalorier osvosv. tror inte ni är så intresserade. Har duschat för en stund sen och snart ska jag, mamma, mina bröder, min morbror och hans tjej åka till Pizzahut och äta middag. Precis vad jag är sugen på (inte). Här försöker man vara nyttig så händer det här.. Hart gått ner 2 kg faktiskt. Vi hörs senare bitches! (När jag är 2 kg tyngre igen efter pizzan)
Min snyggaste gymkompis och jag för några nagar sen!

Kommentarer
Postat av: Lovisa♥

sv: tack :)

2011-01-13 @ 18:03:39
URL: http://cutielollipop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu pågår flera tävlingar på min blogg, passa på att gå in och anmäla dig och ha chansen att vinna jätte fina priser:)

2011-01-13 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback