Best day ever.

2011-02-25 @ 23:58:01
Är lite smått irriterad över en sak. Idag när vi var på konstutställningen så tog jag med mig min kamera för engångskull. Tror ni inte att jag hade glömt minneskortet hemma? Visst, det gick att ta kort men nu kan jag inte lägga över bildhororna. Skitfitta.

En lite irriterad över en annan sak också. Igår när jag, Markel och Alex kollade på Big Brother så gjorde dom nåt med tv'n så nu fungerar det inte att kolla på BB längre. Jag och Markel fick knata över till min morbror och kolla där. Jävligt irriterande. Fritt land brukade man säga men det ska jag aldrig mer göra, man får inte ens kolla på det programmet man vill. Bojkottar snart det här "fria" landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback