Burner

2011-02-21 @ 18:02:37
Är hemma med Markel, Ethan och min lillebror, dom spelar Fifa. Roliga killar :p
Vi har precis ätit tacos och snart ska jag väl ringa Kim för vi ska dra och träna senare. Åkte hem direkt efter skolan istället för jag hade ingen lust att träna själv, ush känner mig verkligen äcklig nuförtiden. Har bokat in några pass nu iallfall. Ska försöka få med mig KimCrossfit ikväll.
Den här veckan ser ut såhär på träningsfronten:
Idag: Crossfit (kanske annars blir det vanligt gym)
Tisdag: Crossfit
Onsdag: Body pump
Torsdag: Tabata
Sen blir det vanligt gym i helgen med tanke på att alla pass är mellan 11 och 12 typ men kanske kan köra på det ändå eftersom att det ändå är lov nästa vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback