I just had sex

2011-02-26 @ 20:30:52
Ingen uppdatering alls idag, men nu kommer den.
Igår på vid halv ett kom Mahmoud och Robin hit och var med mig och Markel en stund, vi gjorde inte så mycket. Dom var här i ungefär en timme. Imorse gick vi upp vid 11-tiden. Var hemma och jag surade hela dagen sen träffade vi Ande och hans kompis vid Söderbymalmsskolan och kollade på Andes lillebrors fotbollsmatch. När vi var där kom jag på att jag hade mens och inte hade några tamponger så jag ringde mamma så kom hon och hämtade oss, vi körde Markel till Nino sen åkte vi. Mormor är här och vi har precis ätit tacos. Har precis fixat mina ena hands naglar, sjukt länge sen jag hade några naglar. Har gått med mina fula nedbitna i några månader nu så det var dags. Den här gången blev det glittertippar!
Snart kommer Linnéa hit, vi ska bara vara hemma med mina bröder och deras kompis för mamma är ute och gör Sverige osäkert inatt.
Den här bilden får duga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback