Helgis

2011-12-18 @ 14:10:19
Fredag: Slutade skolan vid 14.30, gick med Sandra till centrum och träffade Alize, Erika och Ekrem. Sandra drog och jag var med dom på Café momo ett tag så kom några andra också. Efter en stund kom Lina och hämtade mig så åkte vi till Ica Maxi och hämtade Love och Freja. Åt middag hos dom och passade Love och Freja i ungefär två timmar, till strax innan nio. Fixa iordning mig och mötte Yasse och åkte till Skogås för att gå på en lokalfest, det var rätt trevligt där men det känns lite som att jag har växt ifrån sånt där, samtidigt som det är kul också.
Lördag: Gick upp vid 09.30, åkte till Tyresö och jobbade från 11.00 - 18.00 sen åkte jag och Markel hem och duschade och bytte om sen åkte vi förbi pizzan och hämtade mat påväg hem till Nino där grabbisarna var, fixade iordning mig där sen mötte vi alla tjejer som hade varit på resaurang för att fira Yasse (hann inte följa med) och gick hem till Yasse. Mådde skitdåligt så drack nästan ingenting och delade en taxi med Markel, Clara och Sofie till Tungelsta.
Grattis Yasemin!!!





Söndag: Vi vaknade vid 10-tiden, gick upp och gav hundarna mat och fixade lite frulle. Jag mår fortfarande dåligt, har sjukt ont i magen så får se vad vi gör idag. Mina lillebrorsor har match mot föräldrar klockan 16 i jordbro så ska nog förbi där för mamma kan inte komma. Vid 17 så ska Markel se City - Arsenal så kommer antagligen att följa med, beroende på hur jag mår.

Kommentarer
Postat av: term papers

I like to spend days such a way too! my friends are the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback