Working nine to five

2011-08-10 @ 22:51:39
Godkväll! Idag har jag varit på Dalarö en liten stund och ätit thaimat, sen har jag jobbat i några timmar och varit med till gymmet men har haft ont i magen hela dagen (som vanligt) så jag satt kvar i bilen och läste Elsas Värld medans jag väntade på Markel och hans mamma. Vi åt på pizzan sen körde Mia hem oss. Vilda har varit med oss heeela dagen, våran puckade myshund! Nu har jag precis duschat och ligger i sängen med min OnePiece 
Imorgon åker jag till Örebro och är där till på Lördag, ska försöka uppdatera via min iPhone om jag kommer i underfund med hur man gör det. I andra fall så hörs vi på Lördag! :)
Charmtroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback