Kubba

2011-08-05 @ 12:13:01
Igårmorse så gick jag och Markel upp vid 10-tiden. Vi sov på Söder och skulle möta pappa klockan 11.00 i Ringen. Sagt och gjort, vi mötte han klockan 11.00. Vi skulle köpa en ny telefon till mig, den jag ville ha fanns dock inte inne så den kommer på måndag, jag längtar som tusan!!
Efter vi hade fixat allt med telefonen så åkte pappa någonstans och jag och Markel åt Sushi till frukost. Sen jobbade vi från 13.30 - 19.30 så vi drog in 600 kr var igår, känns faktiskt bra med tanke på att jag knappt har jobbat något i sommar.
Efter jobbet åkte jag, mamma, Markel, Alex och Dennis till Vegabaren sen åkte vi hem. På kvällen kom Linnéa och Sophia hem till mig. Dom har sovit här och snart ska vi gå ut och spela Kubb, jag och Linna mot Soffan och Markel!

Har redan planerat hela helgen, fulemang! Tell u later, nu ska vi krossa hororna i Kubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback