Helg

2011-08-28 @ 10:43:26
Nu ska ni få alla bilder ifrån helgen! :)
I fredags åt jag lunch med Markel och Sandra på Talaatthai, där stötte jag på min moster och hennes respektive.
På kvällen gick jag ut med Kim och Nellie, vi fixade oss hos Nellie.
Fina flickor på väg till bussen
Nellie och jag väntar på bussis
Vi träffade våran gamla kompis Mickis!
Träffade Matte och Henke
Chillade lite med Chrille
Och lite med Gurkan
Träffade några killar som gick i Fredrika förra året, fast en går kvar :)

Lördag
På natten åkte jag hem till Ande där han och Markel var, när jag vaknade på morgonen hade Markel varit och köpt pizza! Efter några timmar frågade Nino om inte vi kunde hänga med honom till Handen och shoppa. Mycket bra planerat, vi åkte dit så vi var där 16.30 och då åt vi sushi/thai sen stängde allt :p
På kvällen åkte vi snabbt förbi Ica och handlade Bröd, räkor, aioli, cola och godis sen åkte vi vidare till Dalarö där Ande bor med sin pappa.
Kim har börjat röka så vi tillbringade mycket tid på ballen
Väldigt fin utsikt från Andes hus!
Räk-och-aioli-mys
Nino och Markel :)
spindelfight! sen åkte vi hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback