R.I.P Kellie ♥

2011-08-09 @ 14:46:37
Idag är det ingen bra dag. Mamma väckte mig gråtandes klockan 09.40. Kellie, våran fina, underbara hund hade legat och flåsat hela natten. Kellie har haft höftproblem sen hon var liten, de senaste två-tre åren har vi gett henne mediciner som har fått blivit starkare och starkare med tiden. Tiden var inne för oss att avliva henne, det var det för länge sen egentligen - om det inte vore för medicinerna. Kellie har varit en fantastisk hund och jag har aldrig tyckt om ett djur på samma sätt. Vi har en annan liten hund som heter Vilda också, världens mest puckade och charmiga hund. Kellie var annorlunda, hon var smart och förstående på något sätt, hon kom och gosade när man var ledsen, hon kunde låsa upp våran ytterdörr med munnen, det är ändå ett trögt lås.
Klockan 11.15 fick vi tid på djursjukhuset, jag åkte med dit och var med henne till slutet. Jag kramade henne tills jag inte kände hennes andetag längre, jag ville bara vara med henne tills slutet. Jag saknar henne redan nu, för jag vet att jag aldrig mer kommer få se henne, nudda henne eller höra hennes halsband mot vattenskålen när hon drack vatten. Jag hoppas hon får den finaste och bästa platsen i hundhimlen för det är hon värd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback