Grattis Mettis!

2011-08-03 @ 14:36:08
Goddagens! Kom nyss hem från Dalarö, var där en snabbis och åt thaimat med Mia och Markel. Imorse var vi uppe och åkte till gymmet, ett bra pass tycker jag. Synd att jag inte hade någon mobil eller något så jag kunde lyssna på musik bara. Imorgon är det problemet ur världen. Imorgon ska jag och pappa köpa en ny telefon! :)
Nu tänkte jag hoppa in i duschen för klockan 18.00 ska jag möta mormor utanför Mettes port, har ju ingen telefon nu så det gäller att passa tiden! Mette fyller förövrigt 18 år idag så vi ska fira henne, ska hinna köpa en present till henne först bara!
Inatt sover vi på Söder sen möter jag pappa på förmiddagen sen vid 13.30 ska jag och Markel till Saltis och jobba en stund. Får se när jag slutar, jag ska i vilket fall som helst träffa Linnéa!! På Fredag morgon blir det gymmet igen! Är skittaggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback