Hiss & diss

2011-04-11 @ 11:36:21
Byxdressar - det börjar komma fler och fler snygga nu och jag tror att varenda tjej äger en snart. Jag har några hemma som jag kommer använda flitigt i sommar!
Lov - Att vi har så många lov är sjukt skönt, nu är den en vecka kvar till påsklov sen är det inte långt kvar till sommarlovet!
Markel - Han är bäst i världen
Gamla fjortisar - Alltså att vara 17+ och vara fjortis.. Vad är grejen? Alltså typ 25 årigar med blonderat hår och igelkottfrilla med världens solariebränna, hänger på Magaluf och ligger runt. Alltså jag tycker det är så sjukt äckligt, när växer dom upp?
Att ligga efter - i skolan menar jag då, jag har cirka 20 rester som jag måste göra, vissa måste jag prioritera för dom kurserna tar slut nu till sommaren, känns inget skönt alls att ha sån press på mig.
Gult hår - Hatar när man/någon ska färga håret blont så blir det gult och skimrar i gult, det gör mitt nu och det ska fan bort!
(det är inte jag på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback