Vandring

2010-10-26 @ 23:47:32

Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Jag, mamma, Elin och Tina har precis druckit te och ätit mackor. Den här dagen har varit riktigt lång, jag har ju varit på vandring med min klass + en annan. Vi var i skogen i 6 timmar, underbart. Efter vandringen var slut åkte jag direkt till Farsta, gjorde det skriftliga geléprovet sen kom Elin så gjorde jag det praktiska provet på hennes naglar. Åkte hem ifrån 07.45 imorse och kom hem 22.10, hur mysigt?
Här får ni lite bilder som Yasse har tagit under vandringen idag!

Sandra, jag och Carro. Jag sitter och hostar som vanligt

Sandra, Amanda och jag som hackar vitlök (vi hade ingen vetlökspress)

Sandra och jag ba simba

Fina carolina -a +e

Amanda, lika soet som vanligt. höhö

Yasse kissar i vattnet

Sandra, Amanda och jag grillar lite fint sådär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback