Paradise börjaaaar

2010-10-11 @ 16:09:49

Har suttit i soffan hur länge som helst och försökt bränna en jävla skiva men jag misslyckas varenda gång, skit kul!!! Har ringt Linus så fick han försöka förklara för mig hur man skulle göra. Har gjort allt som man skulle men nej, det går inte. Snart ska jag dammsuga köket.

Såhär ser resten av dagens planer ut:
- Byta om
- Åka till Najaden och köra Cross Training (!!!)
- Äta Thai med mamma ♥
- Duscha
- Kolla på Paradise (bästa dagen ever idag!)
- Mysa med mami.

Första gången jag tränar idag på riktigt länge, här snackar vi inte några månader. Snackar år liksom.. Hoppas det går bra iallafall! Sist jag var med mamma och tränade så hade folk skrattat åt mig tydligen, haha :p  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback