Jätte trött kanske

2010-10-01 @ 09:51:59
Har precis haft psykologi. Började 08.00 idag, skitkul! Klockan var ställd på 06.30 (äckligt tidigt) efter jag hade legat kvar i sängen i typ en kvart bestämde jag mig för att sova vidare och komma till nästa lektion sen var jag jättepigg så jag gick upp ändå, heh!
Igår efter skolan följde Kim med mig och Frida till Farsta, vi åt Sushi och jag köpte två par byxor, en pälshalsduk och lite smågrejer. Kan visa bilder när jag kommer hem! Ska förmodligen hem direkt efter skolan för att inte Kellie ska vara ensam hemma. Har inga planer alls för ikväll hittills iallafall så kanske stannar hemma, behöver nog det. Är helt slutkörd!

Kysste dataskärmen, hahahahahha lurad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback