Gick upp alldeles fööööör tidigt

2010-10-06 @ 08:52:12
Sitter i Fridas soffa just nu. Sov här inatt (för er som var så efterblivna och inte fattade det......) Jag börjar ju 12.00 idag. Vaknade 8 av en väldigt obehaglig sak (inget jag går inte närmare på). Hade ställt klockan på 10.30 men det är ju ett tag kvar så att säga. Frida får hjälpa mig med TV5 Play på hennes tv så kan jag kolla på Ensam mamma söker som jag missade i Söndags!
Har precis duschat nu iallafall. Jag och Yasse bestämde att vi skulle simma idag på idrotten för man får välja själv vad man ska göra, för mig blir det ingen jävla simning idag. Det går liksom inte.. Nu ska Frida gå och därmed blir jag av med datorn.. Hörs!
Söt chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback