Bruno äger

2010-11-01 @ 00:30:06
Sa att jag skulle lägga in bilder när jag kom hem. Faktum är att jag faktiskt inte är hemma ännu. Jag kommer hem imorgon. Efter Ensam mamma söker så mötte jag, Niklas och Elin Frida och Linnéa så gick vi tjejer hem till Frida. Vi har sett en skitbra film. 50 first dates tror jag den heter.
Den här söndagen har varit lugn som satan, inget har hänt. Har fått typ 2 händelser på Facebook idag, vilket är sjukt lite = jag är opoppis..
Var iallafall på "fest" hos Anton i Fredags, lite drama men ingen speciell kväll man vill komma ihåg liksom. Sov hos Linnéa som kom hem från Egypten i Torsdags natt, mysigt. Neger.
I Lördags mötte jag grapparna på stationen och så tog vi 17.40 tåget till Söder, köade till Göta Källare en timme, var alltså inne lite efter 7, alldeles för tidigt. Bruno och Travis började spela vid nio. Efter det var slut så drog vi vidare till Metro, inget höjdarställe men vi hade roligt ändå. Vid halv tre tog jag, Ande och Linus en svarttaxi hem. Sköna vi är. Mindre skönt var det väl att jag åkte en bit ensam men det gick bra!
Jag har alla bilder på mobilen och Bluetooth funkar inte på min mobil och någon överföringssladd har jag inte heller (det är därför ni får alla bilder när jag kommer hem)
Här är bilder från Jennies kamera i Fredags iallafall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback