3 dagar tills Fredag

2010-10-19 @ 18:10:04

Är hos pappa, åkte hit direkt efter skolan. Vi har kollat på hans bilder från Thailand, varit och handlat sen har jag läst Vecko Revyn, ätit chips och sovit.

Jag känner mig helt slut, tror jag har blivit sjuk, vaknade imorse med tjock hals så spottade jag blod när jag harklade mig, gick till skolsyster när jag kom till skolan. Hon sa att jag kunde gå hem om jag ville men en kämpe som jag är så stannade jag kvar hela dagen tills vi slutade, dock slutade vi en timme tidigare än vad vi skulle för vi var så flamsiga :'( Fick min närvarorapport från förra veckan, 100 % närvaro. Hur bra som helst, satsar på det den här veckan också, tänker ändå inte erkänna för mamma att jag är sjuk för då blir det ingen träning för min del.

Jag glömde fråga min lärare om ett nyladdat batteri idag igen och jag glömde min USB-sladd hos mamma så jag kan tyvärr inte lägga in bilder från idag men då blir det ju dubbelt imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback