Vad hände igår egentligen?

2010-11-13 @ 18:49:36

Hey! Är hos Frida just nu. Igår var det en konstig kväll minst sagt. Jag åkte till Linnéa rätt tidigt på kvällen, vi fixade oss sen drog vi och åt pizza. Vi tog tåget från Vh, bussen till Vendelsö från Handen och gick till Ellinor därifrån. Vi förade där några tjejer sen skulle vi ta bussen därifrån till Handen på någon fest där. På bussen satt det dock en drös med svartingar så det tog tyvärr längre tid än väntat att komma fram. När vi kom till "festen" så var det bara några killar där så vi drog rätt snabbt. Jag, Linn och Elin åkte till St Eriksplan och skulle möta Pontus och några men det tog för lång tid så dom orkade inte vänta längre. Roliga killar. Vi åt på Sibylla sen gick vi hem till Elin och sov där.

Imorse kom Linns kompis Elina och hennes mamma och hämtade oss hos Elin, så åkte vi till Sickla, jag och Linn åt på Waynes medans Elina och hennes mamma gick och kollade på tyger. Dom släppte mig i Handen och därifrån tog jag mig hit!

Får se vad som händer ikväll, har ingenting planerat ännu förutom att Linnéa kommer hit om en stund och sen ska vi nog träffa Elin också! :)

Rest in peace min päls :'(


Kommentarer
Postat av: Sabine

söt du är

2010-11-13 @ 19:11:03
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback