Dag 3 - mina föräldrar

2010-11-26 @ 08:58:56
Jag börjar berätta om mamma. Min mamma heter Anna Montelius, är 37 år och jobbar på äldreboende fast med sånna som är handikappade/hjärnskadade tror jag. Hon har jobbat som allt möjligt men det gör hon just nu iallafall. Mamma har en häst som jag inte vet vad den heter. Vi är väldigt olika men ändå lika eller hur man ska säga. Vi gillar olika saker, hon gillar hästar - jag hatar hästar t.ex. Mamma tränar 7 dagar i veckan om hon har tid och är frisk. Hon tränar på Najaden, det var hon som fick mig att börja träna igen (efter cirka 4 år). Hon har ett jävla temprament och jag tror det är därifrån även mitt temprament kommer. Mamma är singel sedan några år tillbaka, hon har aldrig varit gift eller förlovad. Mamma och pappa fick mig när de var 20 och 21 och det förhållandet varade inte så länge. Efter det har jag bott hos mamma i princip hela mitt liv, bortsett från varannan helg när jag var liten då jag var hos pappa och nu är jag bara där någon gång i månaden.
Min pappa heter Fredrik Sandblad, han är 38 år och är egen företagare. Han jobbar med datorer och kallar det IT-konsult. Han är skitrolig, jag och pappa har alltid roligt tillsammans. Han är gift sedan 6 år tillbaka (?) med en tjej som heter Kristina så även hon heter Sandblad nu. Pappa gillar att träna, köra motorcykel och vara i Thailand. Har är i Thailand flera gånger om året. Han har två hus där som han hyr ut och som har bor i när han åker dit. Han kommer förmodligen flytta dit nästa år och bo där i 8 månader. Pappa fick diabetes 1 när han var 31. Diabetes 1 är den diabetesen man bara får sådär, barn-och-ungdoms-diabetes kan man också kalla det. Han tar sprutor varje dag men hans sockervärden är oftast bra så det går ingen större nöd på honom.

Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Angela

ja verkligen :)

2010-11-26 @ 11:59:10
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback