Jag drömde inatt att..

2010-12-12 @ 18:02:52

 ..jag fick en dotter. Jag kommer inte ihåg vad hon hette men hennes pappa var mulatt eller något åt det hållet. Jag ville att hon skulle få lite utländska drag men hon fick blå ögon och blondt hår, hon var jätte lik mig. På BB kallade dom henne för Matilda för dom visste inte vad jag ville att hon skulle heta. Hon fick heta något amerikanskt på A. Jag älskade henne jätte mycket och ville aldrig lämna ifrån mig henne, ingen fick hålla henne knappt. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra med henne när jag skulle till skolan men jag ville ha en Nanny som tog hand om henne och jag ville att det skulle vara en ung tjej för jag var rädd att hon skulle bli våldtagen. Kommer inte ihåg så mycket mer men jag saknar min bebis. Jag blev jättebesviken när jag vaknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback