Freeedag!

2010-12-10 @ 10:10:46
Började 8 idag med Psykologi, nu har jag haft rast i en halvtimme. Jag, Sandra och Amanda sitter i hemvisten nu och diskuterar våran hästar. Nu ska vi gå ut och blozza lite. Våran lärare är tydligen sjuk idag så vi har bara SO. Efter skolan ska jag träffa Nellie, vi ska väl till centrum och handla lite innan vi drar till gymmet. Vi ska köra Zumba 17.00, har aldrig kört det förut men det blir säkert skitbra! Den här helgen blir lugn, jääävligt lugn. Inget partyparty här inte. Bara träning. Grabbarna ska gibba inatt (hahhah bögnördar) men får se vad girlsen ska göra. Är det fest stannar jag hemma (skittråkig, i know..)

Kommentarer
Postat av: Thuresa

Var med i min fototävling!

Skicka in din svart/vita favorit bild och mejla den till mig. Gå in på länken här nedan för mer information om tävlingen.



Direktlänk till tävlingen!

http://snuttefis.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment

2010-12-10 @ 11:43:16
URL: http://snuttefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback